Ercolina.cz

Obchodní podmínky - ERCOLINA

Obchodní podmínky společnosti ant PROFITOOLS s.r.o.

Prodejca

ant PROFITOOLS s.r.o.
Příkop, 602 00 Brno
tel: +4212 / 60 10 37 21
email: info@antprofitools.cz
Pouze korespondenční adresa. Zde zboží nelze osobně odebrat ani sem poslat.

IČO: 02224194
IČDPH: CZ02224194
Spisová značka: 80564C, Krajský soud v Brně.

Jak nakupovat na našem e-shopu

  1. Po přečtení obchodních podmínek a informace o zpracování osobních údajů se můžete zaregistrovat (vpravo nahoře), vyplněním krátkého formuláře v sekci „registrovat“.
  2. Pokud jste naším zákazníkem, přihlaste se zadáním e-mailové adresy a hesla v sekci přihlásit.
  3. Vyhledejte produkt, který potřebujete a stiskněte tlačítko "Do košíku", které je umístěno při požadovaném produktu. Produkt se automaticky vloží do košíku ve vámi vybraném množství. Pro zobrazení košíku a dokončení nákupu stiskněte „Přejít do košíku“. Pro možnost přidávat další produkty klikněte na „Pokračovat v nákupu“.
  4. Nákupní košík slouží k editování vybraných produktů a jejich množství. Pro dokončení objednávky stiskněte „Pokračovat do pokladny“.
  5. V pokladně vyplňte všechny požadované údaje. Po zkontrolování zadaných údajů stiskněte tlačítko „Odeslat objednávku“.
  6. Vaše objednávka bude odeslána a vy přesměrováni na stránku s potvrzením o odeslání objednávky.

Dodání zboží

Naši kolegové se budou zpracováním objednávky věnovat co nejdříve a budou vás kontaktovat. Pokud je zboží skladem: v případě, že je nářadí skladem, odesíláme vámi vybrané produkty na vaši adresu v den přijetí objednávky nebo následující pracovní den. Doručení zboží trvá v průměru 1-2 pracovní dny.
Pokud zboží není skladem: pokud zboží na skladě není, doba dodání může být o něco delší (v průměru 5-10 dní). Dodání avizujeme telefonicky, SMSkou nebo e-mailem.
Se zbožím dodáváme daňové doklady, záruční list a návod k použití.

Způsoby platby

• Dobírka: úhrada sumy objednávky přímo kurýrovi přepravní služby při převzetí zboží v hotovosti.
• Platba bankovním převodem / předfakturou: při této platbě zboží posíláme od připsání platby na náš účet (obvykle 1 pracovní den). Na vyžádání vystavíme předfakturu.
• Platba na fakturu se splatností: stálým partnerům poskytujeme splatnost faktur podle dohody.
Pro první spolupráci mezi námi vyžadujeme platbu na dobírku nebo předfakturu.

Přepravní náklady

Při objednávkách nad 5 000.- Kč bez DPH je dodání zboží v rámci České republiky zdarma. Při menších objednávkách připočítáváme k ceně zboží poštovné a balné v sume 150.- Kč bez DPH.

Škody vzniklé během dopravy

Prodávající odpovídá za škody vzniklé na zboží během dopravy ke kupujícímu. Pokud se však zboží poškodí, nebo je odcizen během dopravy od kupujícího k prodávajícímu v případě reklamace nebo vrácení zboží, je odpovědnost na straně kupujícího.

Upozornění!

Zásilku, která jeví známky poškození (roztržený obal, deformace apod.) V žádném případě nepřebírejte. Předejdete tak případným komplikacím při reklamaci poškozeného zboží.

Doporučujeme zkontrolovat vaši zásilku ihned po převzetí od přepravní společnosti. Víte tak včas podat reklamaci, v případě objevení se skrytých vad a poškození, způsobených během přepravy (přepravci obvykle vyžadují reklamaci uplatnit ihned).

Provozovatel e-shopu si vyhrazuje právo na opravu ceny zboží před odesláním, pokud zjistí, že zboží bylo nabídnuto za chybnou cenu. V takovém případě musí zákazníka o správné ceně informovat a ten musí s úpravou ceny souhlasit. V opačném případě nebude uzavřena kupní smlouva a objednávka bude provozovatelem stornována.

Reklamace a servis nářadí

V případě reklamace vadného nebo poškozeného zboží nám výrobek zašlete přepravní společností (kurýrem) na naši adresu. Kupující je povinen reklamované zboží předat kompletní, nepoškozené vlastním zaviněním a v originálním balení i s kompletní dokumentací. Zároveň Vás prosíme, abyste ke zboží přiložili fakturu nebo její kopii a reklamační list, kde uvedete druh poškození.

Zboží na servis je možné poslat přepravní společností nebo přinést osobně na naši prodejnu. Při zasílání strojů a nářadí na záruční nebo pozáruční servis, prosím o řádné vyplnění servisního formuláře (ke stažení ZDE). Na přepravu zboží je ideální, pokud využijete přepravní společnost.
Stroje a nářadí určené k reklamaci posílejte na adresu ant Profitools s.r.o., Staré Grunty 17/a, 841 04 Bratislava, Slovenská republika.

Záruka

Záruční doba všem osobám, používajícím výrobek pro účel podnikání nebo obchodu s daným výrobkem, není stanovena Občanským zákoníkem a stanovuje ji výrobce.

Na své výrobky poskytuje firma ERCOLINA záruku ve lhůtě 1 roku. Záruka se vztahuje na výrobní závady. Záruka se netýká závad způsobených nesprávným používáním a přirozeným opotřebením. Reklamace je nutné uplatnit písemně. Reklamované zboží je třeba doručit na náklady zákazníka na naši adresu. Opraveno nebo vyměněno reklamované zboží dopravíme na Vaši adresu v ČR na naše náklady.

Řešení sporů on-line (RSO)

Vážení zákazníci, informujeme Vás, že jakákoli svá práva a nároky si můžete vůči nám uplatňovat i v rámci alternativního on-line řešeného sporu. On-line řešení sporu zajišťuje Evropská komise a slovenské kontaktní místo řešení sporů on-line (RSO). Stejně i naše nároky vůči Vám mohou být uplatněny prostřednictvím evropské platformy.

Stížnost můžete podat prostřednictvím platformy řešení sporů on-line (RSO) na stránce https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=CS

Využití alternativního řešení sporu šetří peníze a čas, protože Vaše stížnost bude vyřízena do 90 dnů a bez značných finančních výdajů. V případě jakýchkoliv problémů nás kontaktujte na info@antprofitools.cz.

Odstoupení od smlouvy provedené přes internetový obchod pro fyzické osoby

Ve smyslu ustanovení § 7 zákona o ochraně spotřebitele při prodeji zboží nebo poskytování služeb na základě smlouvy uzavřené na dálku nebo smlouvy uzavřené mimo obchodní prostory prodávajícího a o změně některých zákonů (zákon č. 102/2014 Sb.) má kupující právo od takto uzavřené smlouvy odstoupit bez uvedení důvodu do 14 kalendářních dnů ode dne převzetí zboží nebo od uzavření smlouvy o poskytnutí služby, přičemž je nezbytné, aby byl v uvedené lhůtě odeslán dopis o odstoupení od smlouvy prodávajícímu. Toto právo má kupující i v případě, pokud si zboží objednané prostřednictvím internetu vyzvedl osobně v prostorách výdejního místa prodávajícího.

Dokument pro odstoupení od smlouvy provedené přes internetový obchod.
Dokument stáhnete ZDE

Služby pro vás:
Sledujte nás:
E-mail Facebook Instagram Linked In